.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه اعتماد

توقف انتشار كيهان ورزشي، كسر بودجه شش ميليارد توماني ايرنا، يك آزادي و ... بخشي از اخبار ويژه امروز روزنامه اعتماد را تشكيل مي‌دهد.

اخبار ويژه امروز روزنامه اعتماد به شرح زير است:

* توقف انتشار كيهان ورزشي
مديرمسئول روزنامه كيهان ورزشي از توقف انتشار اين نشريه خبر داد.
محمدسعيد مدني روز پنجشنبه 29 بهمن در يادداشتي نوشت: اين آخرين شماره روزنامه كيهان ورزشي است و در اين باره دلايلي وجود دارد. امروز باورمان اين است كه ادامه انتشار روزنامه به دلايل مختلف هدف‌هاي اصلي و اوليه ما را محقق نمي‌كند. از اين رو خاتمه انتشار روزنامه كيهان ورزشي را (حداقل به طور موقت) اعلام مي‌كنيم.

* كسر بودجه شش ميليارد توماني ايرنا
پارسينه خبر داده پس از انتصاب علي اكبر جوانفكر به عنوان مديرعامل ايرنا، وي دستور بررسي حساب‌هاي مالي اين خبرگزاري را داد كه پس از بررسي ها مشخص شد خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در دو ماه آخر سال 1388 با حدود شش ميليارد تومان كسري بودجه مواجه است. اين در حالي است كه بودجه ايرنا در سال جاري 20 ميليارد تومان بود.
گفته مي‌شود جذب بين 150 تا 200 نيروي حق التحرير يكي از دلايل كسري بودجه خبرگزاري رسمي دولت عنوان شده است.

* يك آزادي
حميد مافي روزنامه نگار در قزوين پنجشنبه گذشته از زندان آزاد شد. وي دو هفته قبل دستگير شده بود.

* نگراني از بلاتكليفي مظفر
همسر محمدجواد مظفر از تداوم ممنوع الملاقاتي وي خبر داد.
همسر مظفر به پارلمان نيوز گفت: در آخرين تماسي كه مظفر روز سه شنبه گذشته با بنده داشت به من اميدواري داد تا چند روز آينده تعيين تكليف شود، اما همچنان بلاتكليف است.

* حمله به اشرف بروجردي و خانواده‌اش
اشرف بروجردي معاون وزير كشور دولت اصلاحات از ضرب و شتم خود و دو پسرش در راهپيمايي روز 22 بهمن توسط نيروهاي خودسر خبر داد. اين همسر و خواهر شهيد به پارلمان نيوز گفت: در حالي كه طبق سنت 30 ساله در جمع مردم و همراه با آنها در حال تكرار شعارهاي اعلام شده از بلندگو بوديم ناگهان مورد حمله قرار گرفتيم.
به گفته بروجردي وي تا سه بعدازظهر و پسرانش تا 11 شب بازداشت بودند. وي از مجلس خواست وظيفه نظارتي خود را انجام دهد.

* علت انعكاس نور بود
دفتر امور رسانه هاي نهاد رياست جمهوري علت تغيير رنگ پرچم ايران را انعكاس نور عنوان كرد.
به گزارش ايرنا ساسان والي زاده مديركل امور رسانه هاي نهاد رياست جمهوري در اين باره گفت: هر سه رنگ پرچم مقدس و عزيز ايران اسلامي نماد ميثاق هاي ملي، تاريخي و اعتقادي ملت ايران است.
وي با اشاره به بازتاب ها و خبرهايي راجع به نحوه طراحي پرچم مقدس جمهوري اسلامي در بنر پشت سر رياست جمهوري در كنفرانس خبري، اظهار داشت: اين حساسيت برخي اشخاص و رسانه ها قابل تحسين است و معتقديم اين حساسيت ها بايد راجع به همه ارزش‌هاي پذيرفته شده و اصولي نظام وجود داشته باشد.
وي در عين حال تاكيد كرد: البته ما دلسوزي بعضي اشخاص كه با نيت هاي پاك و از روي خيرخواهي اظهارنظر مي كنند را از برخي افراد كه دنبال حاشيه سازي بر اساس اخبار نادرست هستند، متفاوت مي دانيم.
مديركل دفتر امور رسانه‌هاي نهاد رياست جمهوري همچنين يادآور شد: درباره موضوع اخير، اصل بنر موجود است و پرچم بزرگ ديگري نيز با رنگ هاي روشن در كنار تريبون قرار داشت.
والي زاده در عين حال تاكيد كرد: ممكن است در بعضي تصاوير به لحاظ انعكاس نور، رنگ هاي كناري پرچم در امتزاج با پس زمينه ديده شده باشد، ولي در اصل تصوير هر سه رنگ سبز، سفيد و قرمز متقابل آنچه بايد باشد لحاظ شده و خالي از اشكال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.